Velkommen i mit nye hjem!

I dag er jeg flyttet ind i mit nye hjem! Det har været en længere proces, der både har kostet blod, sved og tårer samt masser af tid og en pæn slat penge. Jeg har måttet vælge, hvor mit nye hjem skulle ligge, og hvem der skulle hjælpe mig med at bygge det op fra bunden. Størrelse og indretning af de enkelte rum, farver og stil og meget mere har jeg måttet tage stilling til i samspil med arkitekter og håndværkere.

Endelig har jeg måttet ase med at få alt flyttet over fra mit gamle hjem, der var så gammeldags, at det nu bare er blevet brudt ned, og over i mit nye hjem, som er langt mere moderne. Jeg har hængt nye billeder op på væggen og kasseret en hel masse ting, som ikke passede ind i de nye omgivelser. I alle rummene er der blevet installeret trådløst netværk, så man altid kan komme i kontakt med omvereden og få de informationer, man har brug for. Hele tiden opdager jeg små ting, som ikke fungerer eller fungerer anderledes end i mit gamle hjem, og der er også et og andet, som jeg slet ikke kan finde i mit nye hjem.

Et sådant flyt giver en hel del stress, men også glæde og en lille stolthed, og det vil jeg gerne dele med jer. I dag holder jeg house warming, og alle er velkomne til at kigge ind. Ja, ikke bare i dag, men når som helst, I kommer forbi, eller bare får lyst til at sætte jer til rette i et af mine rum og læse eller drøfte et eller andet, eller bare nysgerrigt snuse rundt. Mit hjem er ikke mere færdigt, end at jeg altid gerne modtager forslag til forbedringer.

Mit nye hjem har en meget central beliggenhed, du behøver knapt at røre en finger, for at komme derhen. Adressen er www.intercultural.dk. Jeg byder i dag og hver dag på gode nyheder (og enkelte dårlige) og også på noget, som er virkeligt ”delicious”. Og så er der altid tid til lige at ”twitte” lidt med hinanden.

Det er altid hyggeligt at mødes, så kig ind i undertegnedes nye hjem(meside). Lige når du kommer ind, ligger min logbog til venstre, og du er meget velkommen til både at læse i denne (web)log, så du kan se, hvad jeg foretager mig og er optaget af. Du er meget velkommen til skrive dine egne kommentarer og spørgsmpl, og jeg lover straks at svare tilbage.

Hvis vi ikke mødes på min hjemme(side)adresse, så kunne vi måske mødes ”face to face” et andet sted i den virtuelle verden, nemlig på adressen www.facebook.com. Her har jeg mødt mange kendte og mindre kendte ansigter og er – tro det eller lad være – blevet venner med Barrack Obama!

Apropos Obama, så er han jo også lige flyttet, nemlig  fra Chicago til Washington . Hans nye hus, som jo egentlig bare er “Det (gamle) Hvide Hus”, ligger meget ucentralt for de fleste af os, og iøvrigt er chancen for, at I for lov at komme inden for i hans nye hjem, nok begrænset, men i undertegnedes hjem(meside), som altid er inden for rækkevidde, er døren åben 24 timer om dagen 7 dage om ugen året rundt. Velkommen!

Www.intercultural.dk, fredag, den 30. januar 2009
Mogens S. Mogensen

  1. #1 by the official website: buy twitter followers on 1. marts 2014 - 08:11

    Hi! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a
    community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
    You have done a extraordinary job!

  2. #2 by cara kurus cepat on 5. marts 2014 - 09:14

    Hi there! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to check it out.
    I’m definitely enjoying the information. I’m book-marking and
    will be tweeting this to my followers! Great blog and
    brilliant design.

  3. #3 by www.friv game on 3. juni 2014 - 16:14

    They present a wide collection of classic, adventurous, sporty and strategic games.
    Internet-based multiplayer games come in a huge variety of formats.

    There are a myriad of websites that offer a large variety of
    games from single player games where a player plays against the computer to multi-player games where a player
    can engage against a large number of players spread out all over the world.
    If you really want to take it to the next level then if you know your co-worker is on the phone with their significant other, then make moaning sounds so that they’re left explaining what’s going on at work to their husband or wife.

    Because he is required to be objective and
    impartial in treatment and rigid in structure, the writer of the formal essay must have a tone that is cold and detached.
    Moreover, the sport-lovers out there can also enjoy highly realistic, console-level
    gaming on their laptops or PC’s through internet.

  4. #4 by Francesco on 25. oktober 2016 - 10:59

    Quality articles or reviews is the important to invite tthe viewers to pay a
    visit the site, that’s what this web page is providing.

  5. #5 by roulette betting strategy on 26. oktober 2016 - 08:51

    Amazing! Thiѕ blog lߋoks exɑctly lіke my oⅼd one! It’s on а entіrely different subject but іt
    has pretty mucһ the same layout and design. Outstanding choice of
    colors!

  6. #6 by Frankie on 3. november 2016 - 00:35

    Do you have any video of that? I’d like to find out soe additional
    information.

  1. Chung cu sunshine riverside

Skriv et svar

